אילו הימורים ממוסדים קיימים בישראל?

הימורים בישראל נמצאים מחוץ לחוק, מלבד ההימורים המוסדיים והמוסדרים שהם חוקיים לגמרי. ההימורים המוסדיים מפוקחים על ידי המדינה והמיסוי עבורם נקבע על ידה ומגיע לקופתה. הגופים היחידים בישראל שרשאים מבחינה חוקית להציע הימורים לציבור הם מפעל הפיס והמועצה להסדרת ההימורים בספורט.

מאת: קלאב פור יו – צוות האתר

צוות קלאב פור יו מסביר כי כל בתי הקזינו הפרטיים, מכונות מזל ומשחקים פרטיים למטרת הימורים, לא נחשבים חוקיים, גם אם נעשים דרך האינטרנט. למעשה, גם אם אדם בישראל שותף להימורים באינטרנט שמופעלים על ידי מדינה בחו”ל,שם ההימורים חוקיים, המעשה שלו ייחשב כעבירה על החוק.

טוטו – המועצה להסדר הימורים בספורט

קלאב 4 יוהמועצה להסדר ההימורים בספורט שמכונה ה-“טוטו”, מסדירה את כל הימורי הספורט בישראל בתחום הכדורגל. הארגון הוקם בשנת 1957 תחת השם “ספורטוטו”, ומאז ועד היום נחשב לגוף מצליח. כל הכנסות הטוטו מופנות לצורך תמיכה בספורט הישראלי,כולל תמיכה בהקמות מתקני ספורט, תמיכה בנבחרת האולימפית, תמיכה בהתאגדויות ספורט והקמת אצטדיונים. צוות קלאב 4 יו מציין כי שינוי בולט שאירע בגוף הטוטו הוא תוספת של שם המותג “ווינר”.

צוות קלאב פור יו מסביר כי במסגרת הטוטו מהמרים על תוצאות משחק כדורגל, כאשר יש לנחש 16 תוצאות נכונות כדי לזכות בפרס הראשון. התוצאות כוללות את התוצאה המכריעה של המשחק אך כוללת גם מספר קרנות, הפרש שערים בין הקבוצות ועוד.

הגרלות הלוטו של מפעל הפיס
הגרלת לוטו של מפעל הפיס - קלאב פור יוחברת club4u מציינים כי את הגרלות הלוטו עורך הגוף שנקרא “מפעל הפיס”, אשר הוקם בשנת 1951. למעשה, הוא נוסד על מנת להקים בית חולים בתל אביב בראשית ימיה הראשונים של המדינה. מודל ההגרלות נלקח משוויץ והכרטיסים הראשונים כללו שורת מספרים ומספר סדרה, ללא אשרות לבחור את המספרים, כפי שקורה היום.

חברת קלאב פור יו מציינת שבמהלך השנים התפתח וגדל מפעל הפיס וכל הכנסותיו הופנו ומופנות עד היום למען תמיכה בתחומים ציבוריים שונים כגון תרבות, רווחה וקהילה, ספורט, בריאות וחינוך.

כיום מפעל הפיס מציע 2 הגרלות שבועיות, הגרלת צ’אנס, הגרלת 777, הגרלת 123, כרטיסי חיש גד וכמובן תכנית מנויים. את הכרטיסים ניתן להשיג בדוכני הפיס ובנקודות המורשות למכירה. קיימים מועדוני לקוחות שונים כמו מועדון הלקוחות קלאב פור יו, המציע שירות השתתפות מוגבר בהגרלות של מפעל הפיס, מה שמאפשר ללקוחות להשתתף בהגרלות באופן אוטומטי, מבלי לגשת לדוכנים ולאזורים המורשים למכירה.

חברת קלאב פור יו מעניקה לכם שירות ממוחשב ומקצועי וחוסכת לכם את ההגעה לדוכן או את האפשרות של אובדן הטופס.

Rate this post
About מועדון קלאב 4 יו - CLUB4U 42 Articles
מועדון קלאב פור יו מעמיד לשירותך מעמד נציגי שירות הכולל צוות מיומן ומקצועי אשר ישמח לעמוד לשירותך בכל שאלה.